Farsi | English  
 

   شنبه 31 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


داوران ايراني از سطح دانش بالاتري برخوردار هستند

تکواندوکاران ایرانی خیلی قدرتمند هستند

 آرشيو گفت و گو

گزارش


كاپ قهرماني هفتمين دوره جام فجر در دستان بانوان استيل البرز

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


رئيس كميته داوران فدراسيون تكواندو:
داوران ايراني از سطح دانش بالاتري برخوردار هستند

رضايي گفت: سطح دانش و عملكرد داوران ايراني در بيست و پنجمين دوره مسابقات بين المللي تكواندوي جام فجر نسبت به داوران خارجي بسيار بالاتر بود.

سيروس رضايي رئيس كميته داوران فدراسيون تكواندو در گفتگو با روابط عمومي فدراسيون با بيان اين مطلب افزود:

بيست پنجمين دوره رقابتهاي تكواندو بين المللي جام فجر، با قضاوت 28 داور داخلي و 9 داور خارجي، از ششم اسفند ماه به مدت 2 روز در خانه تكواندو برگزار شد.

وي درباره نحوي قضاوت داوران در اين دوره از مسابقات بيان كرد: با توجه به ثبت اين مسابقات در تقويم رسمي فدراسيون جهاني تكواندو و تاثيرگذار بودن نتايج آن در ارتقاء رنكينگ تكواندوكاران شركت كننده،‌ داوران حاضر در مسابقات بايد بهترين عملكرد را از خود به نمايش بگذارند كه خوشبختانه در بيست و پنجمين دوره مسابقات جام فجر، شاهد بهترين قضاوت از سوي داوران بوده ايم.

رضايي درباره حضور داوران خارجي در اين دوره از مسابقات بيان كرد:‌داوران داخلي به واسطه حضور مستمر در مسابقات متعدد داخلي، نسبت به داوران خارجي عملكرد بهتري را از خود به نمايش گذاشتند كه اين امر نشان دهنده برخورداري بيشتر داوران ايراني از دانش روز اين رشته ورزشي در سطح جهان است.

رئيس كميته داوران فدراسيون تكواندو درباره عملكرد تيم هاي شركت كننده در اين دوره از مسابقات بيان كرد: سه تيم داخلي شركت كننده در اين دوره از مسابقات با بهترين عملكرد، نتايج قابل قبولي را به دست آوردند. همچنين در بين تيم هاي خارجي شركت كننده، تكواندوكاران افغانستان و آذربايجان نيز مبارزاتي چشمگير از خود به نمايش گذاشتند.

رضايي درباره قضاوت داوران در هفتمين دوره مسابقات بين المللي جام فجر بانوان يادآور شد: با تاييد فدراسيون جهاني تكواندو، در اين دوره از مسابقات بين المللي جام فجر 13 داور بين المللي كشورمان به قضاوت رقابتها پرداختند كه خوشبختانه، نتايج به دست آمده در آن نيز قابل قبول بود.

وي درباره ديدگاه تيم هاي شركت كننده ازقضاوت داوران در اين دوره از مسابقات بيان كرد: خوشبختانه با توجه به تجربه 24 سال سابقه برگزاري مسابقات جام فجر در ايران، در هر دوره از مسابقات شاهد برطرف شدن نقاط ضعف داوران و ارائه بهترين قضاوت از سوي اين نفرات هستيم،‌كه اميدوارم در دوره هاي آينده و با برگزاري دوره هاي بازآموزي علمي و تئوري، شاهد بهترين عملكرد از سوي داوران باشيم.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 11 اسفند 1392 - 13:33

تعداد بازديد: 913

کد:4906-1403


 




 
  
 Free Page Rank Tool