Farsi | English  
 

   سه شنبه 29 اسفند 1402

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


داوران ايراني از سطح دانش بالاتري برخوردار هستند

تکواندوکاران ایرانی خیلی قدرتمند هستند

 آرشيو گفت و گو

گزارش


كاپ قهرماني هفتمين دوره جام فجر در دستان بانوان استيل البرز

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


شکست مقابل تکواندوکار آذربایجان را جبران خواهم کرد
مردانی: برای رسیدن به المپیک باید از برد و باخت‌ها درس بگیریم

عضو تیم ملی تکواندو گفت: باید از شکست‌ها و پیروزی‌ها در مسابقات درس بگیریم تا یک قدم به المپیک نزدیک شویم.

به گزارش سايت فدراسيون تكواندو؛

سجاد مردانی در مورد حضور در بیست و پنجمین دوره مسابقات جام فجر، اظهار داشت: این دوره از رقابت‌ها همه حاضرین برای کسب امتیاز کامل حضور پیدا کرده بودند. به اعتقاد من این دوره از رقابت‌ها نسبت به دوره قبل از کیفیت بالاتری برخوردار بود. همه حاضرین در این رقابت‌ها برای کسب حداکثر امتیاز وارد شیاپ چانگ شده بودند.

وی افزود: حضور در تمرینات تیم ملی در این مدت باعث شده بود تا ملی پوشانی که در این مسابقات حضور داشتند با آمادگی بالایی مقابل حریفان خود قرار بگیرند. البته همه ما با آمادگی نسبی در این مسابقات شرکت کردیم و با صددرصد آمادگی در جام فجر شرکت نکردیم. سال آینده مسابقات قهرمانی آسیا و رقابت‌های بزرگتری را پیش رو داریم که باید برای حضور در آن مسابقات و کسب امتیاز بیشتر به آمادگی کامل برسیم.

عضو تیم ملی تکواندو كه در قالب تيم استيل البرز در جام فجر حضور داشت در ادامه گفت: خوشبختانه در مسابقات جام فجر ملی‌پوشانی که حضور داشتند حداکثر امتیاز را کسب کردند. در حال حاضر نیز اردوهای تیم ملی پیگیری می‌شود تا در مسابقات هلند که رقابت‌ 20 امتیازی است شرکت کنیم.

وی در مورد فینال مسابقات جام فجر که مقابل نماینده آذربایجان بازی را واگذار کرد گفت: برای کسب مدال طلا در جام فجر شرکت کرده بودم، اما شرایط به گونه‌ای رقم خورد که مدال نقره کسب کردم. از این پس باید تلاش کنم نقاط ضعف خود را برطرف کنم تا در مسابقات پیش رو بهترین نتیجه را بگیرم. در فینال مقابل نماینده آذربایجان مبارزه کردم که او یک تکواندوکار روسی بود،البته او حریف قدرتمندی نیست و قطعا در مسابقات آتی با بهترین نتیجه او را شکست خواهم داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تا حضور در المپیک برزیل دو سال و نیم فرصت باقی مانده است و همه ما باید از تک‌، تک مسابقات که پیش رو داریم درس بگیریم. به هر حال هر شکست و پیروزی باعث می‌شود که تجربه بزرگی را کسب کنیم و نقاط ضعف خودمان را پوشش دهیم. شکست و پیروزی جزوی از ورزش است، اما هر کسی که المپیک برزیل را می‌خواهد باید از نتایج کسب شده درس بگیرد تا یک قدم به المپیک نزدیک شود.

منبع: خبرگزاري فارس

تاريخ  ارسال:شنبه 10 اسفند 1392 - 12:05

تعداد بازديد: 530

کد:4892-1402


 




 
  
 Free Page Rank Tool