Farsi | English  
 

   چهارشنبه 4 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


داوران ايراني از سطح دانش بالاتري برخوردار هستند

تکواندوکاران ایرانی خیلی قدرتمند هستند

 آرشيو گفت و گو

گزارش


كاپ قهرماني هفتمين دوره جام فجر در دستان بانوان استيل البرز

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


سرمربی تکواندوی افغانستان:
ایران قطب تکواندوی جهان است

سرمربی تیم ملی تکواندوی افغانستان که در مسابقات جام فجر حضور داشت، گفت: ایران قطب تکواندوی جهان است و می‌تواند در این رشته حرف‌های زیادی بزند.

به گزارش سايت فدراسيون تكواندو؛

محمد همایون رضایی در مورد سطح مسابقات جام فجر، اظهار کرد: این رقابت‌ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود و ورزشکاران خوبی در این رقابت‌ها حاضر بودند. برخی از این ورزشکاران مدال‌های جهانی هم داشتند که همین موضوع باعث شد که سطح مسابقات بسیار بالا برود.


وی در مورد سطح تکواندو کاران ایرانی افزود: تکواندوی ایران با عناوینی که در این سال‌ها کسب کرده است، ثابت کرده قطب تکواندوی جهان است. شما تکواندوکاران خوبی مثل هادی ساعی، یوسف کرمی، علیرضا نصر و هادی مستعان دارید که همه عناوین جهانی دارند. این یعنی تکواندوی شما بسیار قوی است.


سرمربی تیم ملی تکواندوی افغانستان در مورد ورزشکاران این تیم نیز گفت: ما چندین ورزشکار خوب در این رقابت‌ها داشتیم. یکی از آنها حیدری بود که مدال نقره جهان را در کارنامه دارد. او توانست در وزن دوم هادی مستعان از ایران را که نایب قهرمان جهان در سال گذشته بود را شکست دهد که این مبارزه، مبارزه دو مدال آور جهانی بود. حسین صفدری، دیگر ورزشکار ما بود که مبارزات خوبی انجام داد و تنها با یک اختلاف امتیاز از علیرضا نصر ، قهرمان جهان باخت. مبارزه چندین قهرمان جهان در چنین مسابقاتی نشان دهنده سطح بالای آن است.


رضایی در مورد این که کدام تکواندوکار ایران در این رقابت‌ها عملکرد بهتری داشت؟ گفت: ورزشکاران شما مبارزات خوبی را انجام دادند،‌ اما به نظر من بهنام اسبقی که سال قبل هم قهرمان جهان شده بود در این مسابقات مبارزات شایسته ای انجام داد و حقش بود که قهرمان شود.


سرمربی تیم ملی تکواندوی افغانستان در پاسخ به این سوال که آیا ورزشکاران این کشور همه در افغانستان تمرین می‌کنند و یا این که مقیم ایران هستند؟ گفت: تیم ما در دو بخش به این مسابقات آمد، یک بخش در افغانستان تمرین می‌کردند و در قالب تیم افغانستان به این رقابت‌ها آمدند و بخش دیگر هم افغان‌های مقیم ایران بودند که در قالب تیم منتخب افغانستان در این رقابت‌ها شرکت کردند. حیدری که در این رقابت‌ها نقره گرفت، در افغانستان تمرین می‌کند.


رضایی در پاسخ به این سوال که کیفیت مسابقات جام فجر نسبت به دوره قبل چطور بود؟ گفت: من دوره قبل هم در این رقابت‌ها حضور داشتم، اما در این دوره با توجه به حضور بهتر و بیشتر قهرمانان ایرانی سطح مسابقات بالاتر بود. تیم‌های دیگر هم با کیفیت بهتری آمده بودند. شاید ضعیف‌ترین تیم عراق بود.

منيع: خبرگزاري ايسنا

تاريخ  ارسال:شنبه 10 اسفند 1392 - 10:29

تعداد بازديد: 520

کد:4888-1403


 




 
  
 Free Page Rank Tool