Farsi | English  
 

   پنجشنبه 5 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


داوران ايراني از سطح دانش بالاتري برخوردار هستند

تکواندوکاران ایرانی خیلی قدرتمند هستند

 آرشيو گفت و گو

گزارش


كاپ قهرماني هفتمين دوره جام فجر در دستان بانوان استيل البرز

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


پايان بيست و پنجمين دوره رقابتهاي بين المللي جام فجر؛
درخشش نمايندگان ايران بر سكوي هاي قهرماني

بيست و پنجمين دوره رقابتهاي بين المللي تكواندو جام فجر، با قهرماني نمايندگان ايران در جدول رده بندي به اتمام رسيد.

به گزارش سايت فدراسيون تكواندو؛

مراسم اختتاميه بيست و پنجمين دوره مسابقات بين المللي تكواندو جام فجر عصر امروز چهارشنبه هفتم اسفند ماه با حضور دكتر گودرزي وزير ورزش و جوانان، "كيم جانگ هيون" دبير كل كنفدراسيون آسيا و ناظر فدراسيون جهاني تكواندو، سيد محمد پولادگر رئيس فدراسيون تكواندو، غلامحسين ذوالقدري دبير فدراسيون تكواندو، مسئولان فدراسيون تكواندو كشور ارمنستان،‌سرپرستان، مربيان، تكواندوكاران تيم هاي شركت كننده برگزار شد.

در پايان اين مسابقات و با اعلام جدول رده بندي امتيازي؛

تيم استيل البرز با 2 طلا، يك نقره و يك برنز و با 37 امتياز مقام قهرماني را از آن خود كرد،‌ موكت البرز با يك طلا و 2 برنز دوم شد و آذربايجان با يك طلا و يك نقره و 23 امتياز بر سكوي سوم ايستاد.

در اين رده بندي تيم هاي افغانستان، شهيد قورچاني، ارمنستان،‌ تونس، عراق، هند و روسيه به ترتيب رده هاي چهارم الي دهم را از آن خود كردند.

در رده بندي بين المللي اين دوره از مسابقات؛ ايران با 45 امتياز مقام نخست را از آن خود كرد، آذربايجان و افغانستان به ترتيب با 23 و 15 امتياز رده هاي دوم و سوم اين رده بندي را از آن خود كردند.

در اين رده بندي، عراق، تونس، هند و روسيه به ترتيب رده هاي چهارم الي هشتم را از به خود اختصاص دادند.

با اتمام بيست و پنجمين دوره مسابقات بين المللي تكواندو جام فجر، محمد حمامي از تونس عنوان بهترين سرپرست را به خود اختصاص داد، مرتضي سلطاني از تيم استيل البرز به عنوان بهترين سرمربي انتخاب شد،‌ محمد دشتي از كويت و محمد نوذري از ايران به عنوان بهترين داوران اين مسابقات معرفي شدند و رابيك عيسي اف از آذربايجان به عنوان فني ترين بازيكن دست يافت.










بيست و پنجمين دوره مسابقات بين المللي تكواندو جام فجر با حضور تكواندوكاران 3 تيم داخلي و 5 تيم خارجي از روز گذشته سه شنبه ششم اسفند ماه به مدت 2 روز در خانه تكواندو برگزار شد.

تاريخ  ارسال:چهارشنبه 7 اسفند 1392 - 20:06

تعداد بازديد: 792

کد:4882-1403


 




 
  
 Free Page Rank Tool