Farsi | English  
 

   شنبه 31 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


داوران ايراني از سطح دانش بالاتري برخوردار هستند

تکواندوکاران ایرانی خیلی قدرتمند هستند

 آرشيو گفت و گو

گزارش


كاپ قهرماني هفتمين دوره جام فجر در دستان بانوان استيل البرز

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


هفتمين دوره رقابتهاي بين المللي تكواندو جام فجر؛
درخشش نمايندگان ايران بر سكوهاي قهرماني

هفتمين دوره رقابتهاي تكواندو بين المللي جام فجر در بخش بانوان، با معرفي سكونشينان چهار وزن المپيكي پيگيري شد.

به گزارش سايت فدراسيون تكواندو؛

هفتمين دوره رقابتهاي تكواندو بين المللي جام فجر در بخش بانوان، امروز سه شنبه هفتم اسفندماه با حضور تكواندوكاران 3 تيم داخلي و 5 تيم خارجي در خانه تكواندو برگزار شد.

در پايان اين مسابقات و با برگزاري رقابتهاي فينال؛

در وزن 49- كيلوگرم؛ "فوجيا فهاني" از تونس به مقام قهرماني دست يافت، معصومه حجتي فريد از تيم استيل البرز مقام نايب قهرماني را از آن خود كرد، "داهري اكرم" و "بن طاهر ساندس مريم" از تونس به ترتيب مقام هاي سوم و سوم مشترك را به خود اختصاص دادند.





در وزن 57- كيلوگرم؛ سوسن حاجي پور از شهرداري لنگرود بر سكوي قهرماني ايستاد،‌ ساناز بحري از استيل البرز دوم شد، ريحانه محمدي از تيم هلال احمر تنكابن بر سكوي سوم ايستاد و "اوسلتي حبيبي" از تونس مقام سوم مشترك را از آن خود كرد.






در وزن 67- كيلوگرم؛ فاطمه روحاني از شهرداري لنگرود به مقام قهرماني دست يافت، ‌سمانه رضايي از استيل البرز دوم شد،‌ فاطمه رضائيان از هلال احمر تنكابن بر سكوي سوم ايستاد و "بلار وفا"از تونس مقام سوم مشترك را به خود اختصاص داد.

در وزن67+ كيلوگرم؛ شكرانه ايزدي از استيل البرز مقام قهرماني را از آن خود كرد،‌ زهرا مظفري از هلال احمر تنكابن بر سكوي نايب قهرماني ايستاد، زهرا ابراهيمي از افغانستان سوم شد و هانيه اخلاقي از شهرداري لنگرود مقام سوم مشترك را به خود اختصاص داد.

تاريخ  ارسال:سه شنبه 6 اسفند 1392 - 14:34

تعداد بازديد: 1457

کد:4853-1403


 




 
  
 Free Page Rank Tool