Farsi | English  
 

   شنبه 31 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


داوران ايراني از سطح دانش بالاتري برخوردار هستند

تکواندوکاران ایرانی خیلی قدرتمند هستند

 آرشيو گفت و گو

گزارش


كاپ قهرماني هفتمين دوره جام فجر در دستان بانوان استيل البرز

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


به منظور حضور در هفتمين دوره مسابقات جام فجر بانوان؛
تركيب تيم هاي داخلي معرفي شد

تركيب تيم هاي داخلي هفتمين دوره مسابقات بين المللي تكواندو جام فجر بانوان معرفي شد.

به گزارش سايت فدراسيون تكواندو؛

هفتمين دوره مسابقات تكواندو بين المللي جام فجر در بخش بانوان و به مناسبت گراميداشت سي و پنجمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران روز سه شنبه ششم اسفند ماه در خانه تكواندو برگزار مي شود.

در اين دوره از مسابقات تكواندوكاران در اوزان 49-، 57- ،67- و 67+ كيلوگرم به مصاف يكديگر مي روند.

مراسم وزن كشي تكواندوكاران شركت كننده در اين مسابقات، فردا دوشنبه پنجم اسفند ماه از ساعت 15:00 الي 17:00 در خانه تكواندو برگزار مي شود.

در اين دوره از مسابقات تيم هاي استيل البرز، شهرداري لنگرود و هلال احمر تنكابن به عنوان نمايندگان كشورمان حضور دارند.

در تيم استيل البرز معصومه حجتي فريد در وزن اول،‌ ساناز بحري در وزن دوم، سمانه رضايي در وزن سوم و شكرانه ايزدي در وزن چهارم به عنوان تكواندوكار، ندا زارع به عنوان سرمربي،‌ فاطمه صفرپور به عنوان مربي و روشنك دستينه به عنوان سرپرست در اين دوره از مسابقات حضور دارند.

دنيا پوريونس، سوسن حاجي پور، فاطمه روحاني و هانيه اخلاقي در قالب تيم شهرداري لنگرود و به عنوان تكواندوكار به مصاف رقيبان مي روند و زهرا دودانگه به عنوان سرمربي و زهرا پارياب به عنوان سرپرست اين تيم را در هفتمين دوره مسابقات جام فجر همراهي مي كنند.

در تيم هلال احمر تنكابن نيز محدثه موسوي، ريحانه محمدي، زهرا مظفري و فاطمه رضائيان در وزن هاي اول تا چهارم تركيب اين تيم را در اين دوره از مسابقات تشكيل مي دهند، نسرين ساعدي به عنوان سرمربي و فرشته ظهيري به عنوان سرپرست در قالب اين تيم در اين دوره از رقابتها حضور دارند.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 4 اسفند 1392 - 12:03

تعداد بازديد: 768

کد:4825-1403


 




 
  
 Free Page Rank Tool