Farsi | English  
 

   پنجشنبه 8 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


داوران ايراني از سطح دانش بالاتري برخوردار هستند

تکواندوکاران ایرانی خیلی قدرتمند هستند

 آرشيو گفت و گو

گزارش


كاپ قهرماني هفتمين دوره جام فجر در دستان بانوان استيل البرز

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


به مناسبت گراميداشت سي و پنجمين سالگرد پيروزي انقلاب؛
رقابت تكواندوكاران در بيست و پنجمين دوره جام بين المللي فجر

بيست و پنجمين دوره رقابتهاي بين المللي تكواندو جام فجر، به مناسبت گراميداشت سي و پنجمين سال پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي برگزار مي شود.

به گزارش سايت فدراسيون تكواندو؛

بيست و پنجمين دوره رقابتهاي تكواندو بين المللي جام فجر در بخش آقايان و هفتمين دوره مسابقات در بخش بانوان، به مناسبت گراميداشت سي و پنجمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران برگزار مي شود.

براين اساس، در اين دوره از رقابتها تكواندوكاران در دو بخش بانوان و آقايان از 5 اسفندماه به مدت 2 روز با يكديگر به رقابت مي پردازند.


گفتني است: بیست و چهارمین دوره رقابتهای بین المللی تکواندو جام فجر، از یکم دی ماه سال گذشته به مدت 2 روز با حضور سه تیم داخلی ( مقاومت، استیل البرز، شهرداری ورامین) و شش تیم خارجی ( تونس، افغانستان، ارمنستان، کرواسی، صربستان و عراق) در خانه تکواندو برگزار شد كه در پايان؛‌

تیم شهرداری ورامین با( 5 مدال طلا و یک برنز) و با امتیاز 64 مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد و مدال طلا را به گردن آویخت، تیم استیل البرز با( 3 مدال طلا و یک نقره و 3 برنز) و با امتیاز بر سکوی نایب قهرمامی ایستاد و تیم مقاومت با (4 نقره و یک برنز) با امتیاز 34 بر سکوی سوم ایستاد.



در این رده بندی، تیم افغانستان A با کسب ( یک نقره و 2 برنز)، ارمنستان با ( 2 برنز)، صربستان با ( یک نقره)، افغانستان C با ( 2 برنز)، افغانستان B( 2 برنز)، کرواسی با ( یک نقره)، تونس با ( دو برنز) و عراق بدون کسب مدال، به ترتیب جایگاه های چهارم الی یازدهم را به خود اختصاص دادند.



هچنين ششمین دوره از رقابتهای بین المللی تکواندو جام فجر بانوان یکم دی ماه با حضور 2 تیم داخلی و 3 تیم خارجی در سالن آکادمی خانه تکواندو برگزار شد كه در پايان؛

هوگوپوشان خودرران وفا با 4 مدال طلا و3 نقره در سكوي اول ايستاد تيم هيئت تكواندو قزوين با 3 نشان طلا و 3 نقره و تيم افغانستان A با يك نقره و 4 برنز به ترتيب درجايگاه دوم وسوم قرار گرفتند.

همچنين تيم افغانستان Bبا 4 مدال برنز،تيم عراق با 2 نشان برنزو تيم روسيه با يك برنزبه ترتيب رتبه هاي چهارم الي ششم را به خود اختصاص دادند

تاريخ  ارسال:سه شنبه 19 شهريور 1392 - 09:25

تعداد بازديد: 407

کد:2921-1403


 




 
  
 Free Page Rank Tool